نفریت لوپوس با بثورات: چگونه به درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس با بثورات: چگونه به درمان

نفریت لوپوس با بثورات: چگونه TreatOne از دوستان من یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس است و او آن را کردم چندین سال، و بثورات در پوست خود دوباره ظاهر شد. می توانید به من بگویید که چگونه به درمان این؟

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با بثورات؟

به صادقانه بگویم، بثورات بر روی پوست ظاهر می شود نشان می دهد فعالیت لوپوس است که هنوز هم در یک پیشرفت است. این بیماری است که از نزدیک با اختلال خود ایمنی مربوط، و فعالیت لوپوس نیز ممکن است به آسیب در کلیه منجر شود (سپرده پیچیده ایمنی در کلیه و منجر به آسیب کلیوی). در طول درمان، ما نیاز به در نظر گرفتن عوارض از داروهای شیمیایی. بنابراین، من می خواهم بیمار ترجیح می دهند تحت درمان مثبت تر، به منظور رسیدن به عامل لوپوس تحت کنترل و محافظت از کلیه های خود را از تشدید.

برای موارد شرایط یکسان ما به طور کلی ترکیب روش تصفیه خون کامل همراه با درمان های گیاهی چینی سنتی. از آنجا که این روش می تواند بیمار را تمیز کردن عوامل لوپوس، عوامل التهابی و دیگر کمپلکسهای ایمنی بسیار موثر کمک کند. من اعتقاد دارم که این امر می تواند کمک بزرگی برای تمیز کردن این بثورات از پوست و از بین بردن سایر علایم ناشی از این بیماری است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد نحوه درمان نفریت لوپوس با بثورات و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

یا به طور مستقیم دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: